کارشناسان واحد فنی و مهندسی با همکاری واحد تحقیق و توسعه، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته کنترل کیفی، همواره در راستای نزدیک شدن پارامترهای کنترلی محصول با توجه به نیاز مشتریان در تلاش هستند که از جمله آنها می توان به راه اندازی واحد تولید آزمایشگاهی رنگ و واحد تست و  کنترل کیفی آن، کارگاه پلاستیک و کامپوزیت و نیز واحد کنترل کیفی کاغذ اشاره نمود. همچنین آموزش پرسنل و ارزیابی و مقایسه مستمر استاندارد های داخلی با معیارهای درخواستی از سوی مشتریان از وظایف این واحد می باشد.

به این ترتیب بسته به نیاز بازار و خواست مشتریان، نوع و کیفیت محصول متناسب با کاربرد نهایی آن قابل تغییر و اصلاح بوده و نیز  متخصصان و کارشناسان شرکت به موازات ارائه مشاوره های فنی و مهندسی ، محصولات کارخانه را متناسب با نیاز مشتری تغییر داده و کیفیت وخصوصیات  مورد نظر مشتری را تأمین کرده و مشتری را تا رسیدن به نتیجه مطلوب همراهی می کنند.

واحد تحقیق و توسعه و نیز کادر مهندسی فروش در شرکت شیمی معدنی همدان آماده همکاری با مصرف کنندگان محصولات در راستای ارتقای کیفیت محصول و نیز بهینه سازی فرمولاسیون و فرآیند محصول می باشند. با توجه به خط مشی و سیاست کلی شرکت و همچنین نیاز بازار ، خدمات این واحد از مشاوره و پاسخ گویی به مشتریان تا تولید و عرضه محصولات ویژه جهت مصارف خاص با توجه به درخواست مشتری و  بازار می باشد.

0ماه

تعداد مشتریان خارجی

0+

تعداد محصولات

0+

تعداد مشتریان داخلی

بعنوان یکی از اصلی ترین اهداف این شرکت در کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان، متخصصان و مهندسان شرکت همواره آماده پاسخ گویی به پرسش ها و نیز رفع مشکلات فرایندی، ارائه فرمولاسیون و بهینه سازی فرایند مشتریان می باشند.

کارشناسان واحد مهندسی فروش و پشتیبانی فنی و مهندسی آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره به مشتریان در صنایع مختلف اعم از صنایع پی وی سی، پلی الفین ها، مستربچ سازی و کامپاند، صنایع لاستیک، صنایع رنگ، پوشش های صنعتی، کامپوزیت سازی و کاغذ سازی می باشند.